ağlayacaktım – Pelin Onay

pelin onay ağlayacaktım
siyah perde asacağım gözlerime
dışımı görmesin içimdeki savaş
(Hakan Sürsal)

bugün
bir fahişe gibi sakız çiğnedim denize karşı
göz kırptım
tamam dedi
bu gece seninim

balıkçı motorları geçti önümden
el salladım
hadi rast gele
sonra bir martı yanaştı yanıma
hiç sormadan bir büyük biramı bitirdi
helal olsun dedim
adammışsın
ve sallanarak uçup gitti semalara
terk etti beni

ardından güneşi gördüm
sanki kaçıyordu birilerinden
saklanmıştı bulutların arasına
çağırdım
gel dedim
olmaz dedi
bu gece ay’la buluşacağım

yalnızdım yine
bir fahişe gibi sakız çiğnemeye devam ettim
ve yürümeye çalıştım bir yandan
yol uzun
adımlarım kısaydı
bütün taşları fırlattım uçurum kıyılarına,
taşlar intihar etti
bir sigara yaktım
ve üfleyerek beyaz dumanı,
adımı yazdım geceye
gece karanlıktı ama
ışıklar içindeydi ada

canım
canım
canım! Diye haykırdım
yüreğim öyle doluydu ki
biri dokunsa,
ağlayacaktım…

Pelin Onay
-iyi geceler aşk-