Seni Seviyorum – Süreyya Berfe

SÜREYYA BERFE SENİ SEVİYORUM 3

3.
Hiç beklenmedik bir anda açan
suçiçeği var mıdır?
Varsa daldırırım toprağa.
Sen yokken
ona daha iyi bakarım.
Sana
doğru dürüst bakamıyorum nasıl olsa.

“Yeter, tamam” filan feşmekân
gibi şeyler söyleyip
engel olmaya çalışma.
Bir ara duyuyordum söylediklerini.
Şimdi tınmıyorum bile.
Sen mırıldan dur, bana ne.

Benim derdim
hiç beklenmedik bir anda açan
suçiçeği bulmak ve daldırmak.
Tutar mı?
Yerini beğenir mi?
Yoksa seninle benim gibi mi olur?

Her aşk
açık ya da gizli
bir deneme değil mi?
Tutarsa değme keyfime.
Tutmazsa bir daha daldırırım
aşkın meçhul toprağına
anaforlu sularına.

Beğenirse yerini
adım gibi biliyorum
yanımdaki yerini seversin.
Görmüyor musun halimi?
Uyanıkken de sayıklıyorum.
Önemli değil.
Herkesin başına gelebilir
Seni seviyorum.

Süreyya Berfe
-çıkrık-

Görsel : Monet/ Nilüferler