BİR ÇOCUK AĞLADI YÜREĞİMDE – Nuri Can

NURİ CAN  BİR ÇOCUK AĞLADI   BEHÇET AYSAN AŞK İÇİN PRELÜDLER 3 VE 4

Bir çocuk ağladı yüreğimde
savaşta kan
kanda göz
gözde gözyaşı
gözyaşından göl oldu

Dert ve kederini dost edindiğim
oy kör olası dünya
oy sevdasına yetim olduğum
vurulası yüreğim
iki yolun ortasında kaldım
hiçbiri çıkmıyor umuda

Keşke
insan değil ağaç olsaydım
yaprak olsaydım, dal olsaydım
rengin her tonunda
çiçek olsaydım, gül olsaydım
yeryüzüne salsaydım kokumu

Keşke
o çocuklar gülseydi
ben ağlasaydım
o çocuklar yaşasaydı,
ben vurulsaydım
gözü yaşlı anne
yüreği yanık baba ben olsaydım
bir çığlık olup
tüm evrene haykırsaydım
tükürseydim yüzüne yüzsüzlerin

Keşke
acıdan bir ağaç
ağaçtan dal olsaydım
uzansaydım gökyüzüne
güvercinler uçursaydım

Keşke
sevgiden
barıştan
aşktan
dostluktan
bir dünya kurup
varıp gölgesinde uyusaydım

Nuri Can
-Almira-