bendim kendimde bir yara – Hilmi Yavuz

FALL REFLECTION

bendim kendimde bir yara
büyüdüm kanaya kanaya

günlerin sargısı sarmaya
yetmedi; – hayatın eczası
bir ceza gibi ve ezâ…
habîs bir sonbahar
geldi, yerleşti
oraya buraya…

ne oldu? hiç! ‘ alkol iyi gelir'” dediler
ve tütün…
yaz günleri tentürdiyot oldu, kolonya…
ilâcımdan el çekiyor tabibler;
ne kadar bağlasam nafile… bütün
bir şiirle pansuman yapmak yaraya…

bendim kendimde bir yara
büyüdüm kanaya kanaya

Hilmi Yavuz
-yara şiirleri-

Bir Cevap Yazın

